Teljes a Lidl-uralom Magyarországon, de a legmeglepőbb számot a Tesco hozta 2023-ban
Kijött az a lista, amelyik megmutatja: milyen mértékben is pártoltak át a magyar vásárlók a diszkontokhoz a magas árak láttán.
Kijött az a lista, amelyik megmutatja: milyen mértékben is pártoltak át a magyar vásárlók a diszkontokhoz a magas árak láttán.
Ma már nem csak az olcsóság miatt választják a vásárlók ezeket az üzleteket – derül ki a GfK felméréséből.
Egyértelművé teszi a vasárnapi munkavégzés lehetőségét a kereskedelemben az új Munka törvénykönyve.
A tavalyi adatokhoz képest az energiaszektor adózott eredményének 32 százalékát, a távközlési szolgáltatók profitjuk 73 százalékát veszíthetik el a különadóval, a nagy élelmiszerláncok tavalyi vesztesége pedig négyszeresére emelkedhet – derül ki az Opten céginformációs szolgáltató elemzéséből.